Jul. 25, 2013

Jennifer sov hos mig i natt och vi sov länge, gick upp och tog en skrittur i skogen och efteråt fick hästarna duscha. Det var så varmt i dag så vi tänkte åka och bada men när vi kom fram och steg ur bilen så började det åska! Så vi åkte hem igen...
När vi kom hem så hämtade mamma posten och vad låg om inte nya hööks katalogen!! Så nu har jag tittat och räknat ihop och ringt farmor :)
Hon och jag åker in i morgon och handlar presenter till min födelsedag vilken tur att jag fyller snart. Tror väl inte att jag får allt för det är saker för över 4000kr men lite i alla fall. Det jag behöver mest är ridbyxor och en säkerhetsväst sedan finns det alltid en massa annat smått och gått :) :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0